Zmieniając... jak najwięcej

22:23


Kupiłam ostatnio swoją pierwszą matę do jogi i zamiast odkładać w nieskończoność odpalenie tych wszystkich filmików, które miałam pozapisywane, zaczęłam krok po kroku testować czy to dla mnie.
I też bardzo w związku z tym mam zamiar Dzień Kobiet spędzić bardzo miło bo w Łodzi na spotkaniu związanym między innymi z jogą. Będzie fajnie.

W ogóle bo ponieważ urlop, mam w końcu czas się wyspać, pooglądać odkładane od dawna filmiki, przeczytać książki, porobić rzeczy.

I mieć w końcu czas tylko dla siebie. To jest to!

Choć momentami czuję się trochę jak taki wolny elektron, który nagle poodłączał się od wielu miejsc, osób i przestrzeni, gdzie był podczepiony i ... nagle ma tyle wolności i przestrzeni, że nie wie co z tym zrobić.

A jednocześnie w miejsce tych pootwieranych przestrzeni pojawiają się ludzie, którzy chcą je zapełnić... i chcę tego też.

Oby tak dalej :)


You Might Also Like

0 comments

Subscribe