Powiedz to sobie jasno...

23:35


Albo coś z Tobą rezonuje albo nie. Albo relacja jest "Twoja" albo zupełnie nie. Nie ma "może", nie ma czegoś pomiędzy, ten jeden z nielicznych razów są tylko skrajności i nie ma złotego środka.

Możesz się oszukiwać, że dajmy szansę, że no zły dzień, gorszy moment, że (jak w terapii), coś w Tobie stawia opór, trzeba wbrew temu... ale dobrze wiesz, że to takie samooszukiwanie się.

Dziś zaczęłam na dobre swoją przygodę z czymś nowym i jestem podekscytowana, radosna i pełna entuzjazmu. Chcę więcej i wiem, że to "więcej" zmieni to, jak patrzę na wiele rzeczy. Karo Akabal, która to wszystko rozkręca to zdecydowanie "mój człowiek" i to też zaważyło na mojej decyzji. Będzie pięknie. Będzie trudno. Będzie warto.


A tego wieczoru powtarzam sobie to, co tyle razy słyszałam od bliskiej mi osoby: że jeśli tak czuję to widocznie tak jest i trzeba słuchać samej siebie.

You Might Also Like

2 comments

Subscribe